Handelsbetingelserne gælder ved onlinehandel på Welfarefood.dk

og kan downloades her.

GENERELLE OPLYSNINGER

Welfare Food A/S
Fællesvirke 7
6670 Holsted
+45 7230 1300
mail@welfarefood.dk
CVR-nr. 40 06 90 03

BETALING

På welfarefood.dk kan du bruge følgende betalingskort: visa og visa/dankort.

Beløbet hæves på dit kort, når dit køb er gennemført. Ved gennemført handel vil du modtage en ordrebekræftelse

på den mailadresse, som du har angivet i forbindelse med købet.

Alle beløb som er opgivet på www.welfarefood.dk er i DKK og inkl. 25% moms. 

Vi anvender sikkerhed inden for betalingsløsninger ved brug af kryptering. Så længe du browser (kigger) på siden, er der ingen kryptering, men når du indtaster dine betalingsoplysninger (navn, adresse, kreditkortnr.) går du ind i et sikret område.

bestilling

Ved bestilling skal navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse oplyses og leveringsform skal vælges.

Ved bestilling og godkendelse af ordren skal du acceptere vores til enhver tid værende handelsbetingelser.

 

Såfremt en vare mod forventning blive kasseret i vores kvalitetskontrol, tager vi direkte kontakt til dig,

med henblik på at bytte den pågældende vare eller refundere beløbet for varen.

PAKNING

Vi pakker dine varer i fødevaregodkendte flamingokasser med en isblok, så varerne kan holde sig frosne/kølige indtil kl. 19.00 på leveringsdagen. Flamingokassen er din ejendom efter levering.

Af fødevaremæssige hensyn genbruges kasserne ikke. 

LEVERING

Xpressen A/S står for distributionen af vores produkter. 

Pakkerne bliver leveret hver fredag i tidsrummet kl. 08.00 og 18.00, med mindre andet bliver oplyst ved bestilling. I enkelte tilfælde (ved kø, uheld eller andet) kan pakker blive leveret senere end kl. 18.00.

Du kan altid orientere dig om leveringsdagen på din ordrebekræftelse.

Sidste frist for bestilling af varer er dagen før levering kl. 10.00.

I tilfælde af helligdage, ferie eller andet vil leveringsdato fremgå af ordrebekræftelsen. 

Dine varer bliver leveret som flexlevering, hvilket betyder at fragtmanden stiller dine varer foran din hoveddør, såfremt du ikke er hjemme ved levering. Fragtmanden tager ingen tilfælde pakker med retur.

Såfremt du bor i en aflåst opgang, vil Xpressen ringe på din dør. Såfremt du ikke er hjemme, vil Xpressen ringe på hos dine naboer. Såfremt det ikke lykkedes at komme ind i opgangen, vil Xpressen kontakte dig pr. telefon

og lave en leveringsaftale.

 

Hvis du har særlige ønsker til leveringssted (f.eks. carport, kælderskakt, udhus, skur eller nabo)

noteres dette under punktet ’bemærkning til ordre’ ved bestilling. 

 

Der er levering til alle bro-faste øer i Danmark.

Bor du på en ikke bro-fast ø og ønsker levering så kontakt os, og vi vil undersøge om det er muligt.

Leveringsgebyret er på
99 kr. når du køber under 1.000,- kr.
65 kr. når du køber mellem 1.000 og 1.999,- kr.
60 kr. når du køber over 2.000,- kr.

 

Ved levering overgår ansvaret for varerne til Jer, hvorefter I efter modtagelse skal lægge produkterne

på enten køl eller frys, afhængigt af hvornår produktet skal bruges.

AFBESTILLING/ FORTRYDELSESRET

Afbestilling af ordre kan foretages på e-mail til mail@welfarefood.dk.

Afbestilling skal foretages minimum 2 dage før leveringsdagen.

Da Welfare Food alene forhandler fødevare kan du ifølge forbrugeraftaleloven § 17, stk. 2, nr. 1

ikke fortryde køb af allerede leverede varer.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varer.

REKLAMATION

Skulle du oplever fejl eller mangler af de varer du har modtaget, hører vi meget gerne fra dig.

Vi kan kontaktes på mail@welfarefood.dk eller på tlf. 7230 1300.

Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter du modtager varerne og senest efter 5 hverdage.

Det gælder både i relation til modtagelsen af pakken og til indholdet af pakken.

På den måde kan vi med det samme reagere og give dig den bedst mulige service.

BEKRÆFTELSE

Når du har foretaget en bestilling sender vi dig umiddelbart efter en ordrebekræftelse via e-mail.

Denne bekræftelse indeholder de oplysninger du har skrevet ind ved bestilling, samt de varer du har bestilt.

Er der rettelser til din ordre bedes du kontakte os på mail@welfarefood.dk,

om muligt gerne 2 hverdage inden leveringsdatoen.

PERSONDATAPOLITIK

Når du handler hos welfarefood.dk behandler vi følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail

Betalingskort

Dine oplysninger anvendes udelukkende til at levere dine bestillinger.

Dine oplysninger bliver opbevaret i op til 5 år efter levering af bestilte varer, af hensyn til dokumentation efter Bogføringsloven. Dine oplysninger udleveres til vores fragtfirma, med henblik på levering af dine indkøb.

 

Betalingskortoplysninger opbevares krypteret. Welfare Food har ikke direkte adgang til disse,

da de opbevares sikkert af vores betalingspartnere. 

 

Alle oplysninger opbevares udelukkende for at give dig den bedste service.

De vil ikke blive solgt eller videregivet til tredjemand uden dit samtykke.

Klagepolitik

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, bedes du kontakte vores kundeservice på mail@welfarefood.dk 

eller på tlf. 7230 1300 indenfor vores åbningstid. Hvis det ikke lykkedes at finde en løsning,

har du mulighed for at klage til 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/. Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du indgive din klage til EU Kommissionens online klageplatform: http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 26. august 2020.

WELFARE FOOD A/S

Fællesvirke 7
6670 Holsted
Telefon +45 72 30 13 00
Mandag - fredag 8:00-14:00
E-mail mail@welfarefood.dk

  • Facebook
  • Instagram
a0ea2a_9c11ba11446e4507b6eed3ca443be2d8~